شب گذشته موتورولا وان هایپر رسما معرفی شد که به‌عنوان یک گوشی میان‌رده از امکانات قابل توجهی بهره می‌برد. در ضمن باید بگوییم که این نخستین گوشی شرکت موتورولا است که با دوربین سلفی پاپ‌آپ روانه‌ی بازار می‌شود و این دوربین به‌لطف رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی را ثبت کند.

در پنل پشتی هم شاهد دو دوربین هستیم که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که از دیگر مشخصه‌های آن می‌توانیم به پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتری و دیافراگم F/1.8 اشاره کنیم. همچنین نباید وجود سیستم لیزری برای فوکوس خودکار را از قلم بیندازیم که در زمینه‌ی افزایش سرعت فوکوس تاثیر بسزایی خواهد داشت. قابلیت ترکیب پیکسل‌ها هم برای دوربین اصلی و دوربین سلفی وجود دارد که می‌تواند در محیط‌های کم‌نور کیفیت عکس را افزایش بدهد. در ادامه می‌توانید تاثیر این قابلیت را مشاهده کنید.

موتورولا وان هایپر

دوربین دوم هم با داشتن زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای یک دوربین اولترا واید محسوب می‌شود که از رزولوشن ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در مورد فیلمبرداری هم باید بگوییم دوربین اصلی می‌تواند با رزولوشن ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند که برای ضبط با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه باید به رزولوشن ۱۰۸۰p بسنده کنید.

موتورولا وان هایپر دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p+ است و نسبت تصویر آن به ۱۹:۹ می‌رسد. این نمایشگر مبتنی بر فناوری LCD است و حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی قرار گرفته. از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات اشاره کنیم که با سرعت بسیار زیادی می‌تواند انرژی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را تامین کند. البته متاسفانه برای بهره‌گیری از این سرعت، کاربران باید شارژر موردنظر را جداگانه خریداری کنند.

موتورولا وان هایپر

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ است که در دیگر گوشی‌های جدید موتورولا مانند Z4 و زوم مورد استفاده قرار گرفته. در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تعبیه شده است. در این میان باید بگوییم که موتورولا وان هایپر از ابتدا با اندروید ۱۰ به دست کاربران می‌رسد.

این گوشی در حال حاضر برای بازار آمریکا و برزیل عرضه شده که در آمریکا با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. موتورولا هایپر وان به‌زودی در بریتانیا هم عرضه می‌شود ولی در مورد قیمت آن در این کشور خبری منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

The post گوشی موتورولا وان هایپر با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala