احتمالا می‌دانید که با توجه به شواهد موجود، جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ که از آن‌ها به‌عنوان گلکسی اس ۱۱ یاد می‌شد، به احتمال زیاد قرار است با عنوان گلکسی اس ۲۰ معرفی شوند. طی چند روز گذشته گزارش‌های زیادی در مورد ویژگی‌های این گوشی‌ها منتشر شده و در ادامه به غیر از مشخصات احتمالی گلکسی اس ۲۰ اولترا به جزییات دوربین چندگانه دو گوشی دیگر این خانواده نگاهی می‌اندازیم.

طبق اعلام یکی از افشاگران معروف به نام Max Weinbach، گلکسی اس ۲۰ اولترا یک گجت بسیار قدرتمند خواهد بود. به نظر می‌رسد مدل پایه این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. کاربران همچنین می‌توانند مدل‌های مجهز به ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنند که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD ارتقای مجموع حافظه به ۱ ترابایت امکان‌پذیر می‌شود. همچنین احتمال عرضه مدل مبتنی بر ۱۶ گیگابایت حافظه رم هم وجود دارد.

گلکسی اس 20 اولترا

در کنار این موارد نباید قلب تپنده این گوشی را از قلم بیندازیم که اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ (با توجه به منطقه عرضه) این وظیفه را بر عهده می‌گیرند. همچنین گفته می‌شود گلکسی اس ۲۰ اولترا تنها مدل این خانواده است که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در کنار آن یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری تعبیه شده و باید انتظار یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF را هم داشته باشیم. این مجموعه از دوربین‌ها ظاهرا به کاربران اجازه می‌دهند که از زوم ۱۰۰ برابری موسوم به Space Zoom بهره ببرند.

به نظر می‌رسد در پنل پشتی گلکسی اس ۲۰ پلاس دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF تعبیه شده و اس ۲۰ معمولی هم از همین ترکیب دوربین ولی بدون سنسور ToF بهره می‌برد.

برای تامین انرژی سخت‌افزار قدرتمند گلکسی اس ۲۰ اولترا، گویا سامسونگ یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته که به لطف پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات می‌تواند در عرض ۷۴ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. طبق اعلام سامسونگ، گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن رسما معرفی شوند.

منبع: ۹To5Google

The post مشخصات کلیدی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala