شرکت بزرگ Razer سختافزارهای گیمینگ مختلفی را به جامعه بازیکنان ارائه کرده است، از موس و کیبورد گرفته تا هدست و گوشی موبایلهای قدرتمند اما به نظر میرسد این شرکت بزرگ در بخش نرمافزاری و اینترنتی نتوانسته است موفق شود چرا که به زودی فروشگاه Razer Game تعطیل خواهد شد.
در طی جدیدترین دایرکت نینتندو، پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) از جدیدترین بازی انحصاری خود رونمایی کرد. حال این استودیو علاوه بر چندین تصویر جدید، اطلاعات جالبی را از گیمپلی و داستان بازی نیز به اشتراک گذاشته است. داستان عنوان Astral Chain در شهر سایبرپانکی Ark روایت میشود. ظاهراً با باز شدن دروازههایی عجیب در سرتاسر شهر، […]
دیگر زمان زیادی به انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Anthem باقی نمانده است. از همین روی منتقدان نیز در حال تجربهی این بازی هستند. به همین دلیل منقتدان نقدهای اولیه و نظرات خود در رابطه با تجربهی ۱۰ ساعت اولیهی بازی را منتشر ساختهاند که با یکدیگر مروری بر آنها خواهیم داشت. با تجه […]
چه میشود اگر به شما بگوییم که در حال حاضر Apex Legends با قیمت 29.99 دلار بر روی استیم قابل خرید است؟ حال چه میشود اگر بگوییم که این عنوان در اصل Apex Legends نیست و Apex Construct نام دارد. به نظر میرسد عده زیادی از بازیکنان چینی بازی free-to-play اشتباهی را خریداری میکنند!
Rainbow Six Siege عنوانی در سبک شوتر تاکتیکال میباشد که توسط استودیوی Ubisoft Montreal ساخته شد و شرکت Ubisoft آن را منتشر کرد. Rainbow Six Siege یکی از بازیهایی میباشد که پشتیبانیِ بلند مدتی دریافت کرده و این پشتیبانی، قرار است تا مدت زمان بیشتری نیز ادامه داشته باشد. حدود 4 سال از عرضهی این بازی بر روی PC، PS4 و Xbox One میگذرد و استودیوی سازنده از آن زمان، در حال انتشار آپدیت و اپراتورهای مختلف(منظور کارکترهایی میباشد که بازیکنان میتوانند با آنها به انجام بازی بپردازند) برای بهبود آن میباشد.
اخیرا تعدادی از استودیوهای بازیسازی مثل Gaijin Entertainment و Hi-Rez Studios ادعا کردهاند که سونی مانع از استفاده سیستم کراسپلی پلیاستیشن ۴ توسط آنها شده است. سیستم کراس پلی که چند ماه پیش روی پلیاستیشن ۴ اجرا شد، آن هم مدتها بعد از دیگر پلتفرمها، به بازیکنندههای پلتفرمهای مختلف اجازه میدهد تا با یکدیگر آنلاین بازی کنند.
سونی سال گذشته اعلام کرد که تولید کارتریجهای کنسول دستی پلیاستیشن ویتا را تا تاریخ یکشنبه ۱۱ فروردین (۳۱ مارس) متوقف خواهد کرد. حال به نظر میرسد که این شرکت به زودی به تولید سخت افزار این کنسول نیز پایان خواهد داد. این موضوع برای کشور ژاپن نیز صادق است؛ منطقهای که بیشترین پشتیبانی را […]
اکتیویژن در بخشی از گزارش مالی خود به دلایل جدایی از استودیوی بازیسازی «بانجی» (Bungie Entertainment) و کنار گذاشتن مجموعهی «دستینی» (Destiny) پرداخت. «کودی جانسون» (مدیر عملیاتی اکتیویژن) در ابتدا ادعا کرد که اکتیویژن از درستی این تصمیم که هر کدام راه خودشان را بروند، کاملا مطمئن است و شکی در آن ندارد. جانسون این جدایی را دوطرفه و دوستانه خواند و گفت که توافق آنها به سود هر دو نهاد خواهد بود.