از این به بعد می‌توانید Fortnite را با قابلیت کراس‌پلی بر روی PS4، PC، Mac، iOS و Android تجربه کنید

این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که شرکت Sony همواره به دلایل مختلف روی خوشی به قابلیت کراس‌پلی (cross-play) نشان نداده است. اما اینطور که معلوم است، به دلایلی دید آن‌ها کمی دستخوش تغییر شده است چرا که از این به بعد قادر خواهید بود عنوان Fortnite: Battle Royale را با قابلیت کراس‌پلی با دوستانتان بر روی PS4، PC، Mac، iOS و Android تجربه کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pushsquare، شما از این به بعد می‌توانید با این قابلیت به تجربه مفرح‌تری دست پیدا کنید و ذکر این نکته ضروری است که به گفته سازندگان بازی یعنی Epic Games، نسخه گوشی‌های هوشمند نیز همانند نسخه‌های PC و PS4 خواهد بود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که هرجا و هروقت که بخواهید می‌توانید به این تجربه مشترک بپردازید چرا که به گفته آن‌ها این آینده صنعت گیمینگ است.

بعلاوه، قابلیت cross-progression نیز برای تمامی پلتفرم‌های ذکر شده در نظر گرفته شده است که به شما این امکان را می‌دهد که اکانت Epic Games خود را به PSN ID یتان لینک کنید.

گفتنی است که با افزایش روزافزون طرفداران Fortnite و اضافه شدن قابلیت کراس‌پلی، قطعا شاهد رقابتی جذاب بین این عنوان و رقیب پرطرفدارش یعنی PUBG خواهیم بود. دیدگاه شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame