Microsoft به دنبال پشتیبانی رسمی از مادها در Xbox Live است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، طبق اطلاعات درج شده در یک آگهی استخدام در سایت Microsoft، بنظر می‌آید که این شرکت به‌دنبال پشتیبانی رسمی از مادها در Xbox live است.

شخصی که استخدام می‌شود مدیریت برنامه‌ای را به عهده خواهد داشت که به توسعه‌دهندگان ابزاری ارائه می‌‎دهد که به آسانی بتوانند بازی‌هایشان را با سیستم مادینگ ادغام کنند که هدف نهایی در آن استفاده از خلاقیت جامعه‌ی بازیکنان می‌باشد.

در ادامه با بخشی از این آگهی همراه باشید:

"آیا می‌خواهید با گروهی از افراد پرشور و سرگرم‌کننده برروی چیزی کار کنید که خلاقیت جامعه‌ی بازیکنان و توسعه‌دهندگان را نمایان می‌کند؟

تیم Xbox به‌دنبال کسی است که مدیریت برنامه‌ی ما برای پشتیبانی Xbox Live از مادها را به عهده بگیرد. شما یک موقعیت نوین خواهید داشت که بتوانید سرویس‌ جدیدی را به بازار ارائه دهید تا توسعه‌دهندگان بتوانند به‌سادگی قابلیت ماد کردن را به بازی‌هایشان اضافه کنند، جامعه‌ای از افرادی خلاق و پرشور شروع به ساخت مادهای مختلف کرده و در عین حال همه‌گان در شبکه‌ی ما از محتوای نامناسب امن باشند."

هنوز Microsoft بطور سمی از برنامه‌ی خود رونمایی نکرده است. با این حال توضیحات این این شغل کاملا شفاف است و قطعا چنین چیزی دیر یا زود معرفی و به لیست سرویس‌های Xbox Live اضافه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame