عنوان Xenoblade Chronicles 2 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این سری است که با فروش بالای خود توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. حال شما می‌توانید از تاریخ دوم خرداد ماه سال جاری (بیست و سوم ماه می ۲۰۱۸ میلادی) موسیقی‌های این بازی موفق را که به صورت جهانی عرضه خواهد شد، شنونده باشید. عنوان Xenoblade […]

موسیقی‌های Xenoblade Chronicles 2 در تاریخ دوم خرداد منتشر خواهند شد

عنوان Xenoblade Chronicles 2 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این سری است که با فروش بالای خود توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. حال شما می‌توانید از تاریخ دوم خرداد ماه سال جاری (بیست و سوم ماه می ۲۰۱۸ میلادی) موسیقی‌های این بازی موفق را که به صورت جهانی عرضه خواهد شد، شنونده باشید.

عنوان Xenoblade Chronicles 2 نه تنها تجربه‌ای دلچسب برای همه است که انجامش برای هر بازی‌بازی ضروری است، بلکه با داشتن موسیقی‌های بی‌نظیر یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته از این نظر شناخته شده است. موسیقی‌های این بازی بی تردید بسیار الهام بخش و روح نواز هستند که اگر این بازی را تجربه کرده باشید، قطعا این موضوع را به خوبی متوجه می‌شوید؛ حتی اگر موفق به تجربه این بازی هم نشده‌اید، می‌توانید دوم خرداد ماه با دریافت این موسیقی‌ها بفهمید که درمورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. بسیاری از هنرمندان مطرح دنیا دور هم جمع شده‌اند تا قطعات موسیقی و ملودی‌های مورد نظر خود را با هم ترکیب کنند و با ارائه سبک‌های مختلف بهترین حس را به شنونده القاء کنند. موسیقی متن Xenoblade Chronicles 2 به قدری جذاب و منحصر به فرد است که تا خودتان به آن‌ها گوش ندهید، نمی‌توانید درکی از سطح بالای آن‌ها پیدا کنید.

در حال حاضر هم اگر مایل به دریافت این موسیقی‌ها هستید، می‌ توانید این کار را انجام دهید. با این که بر خلاف ژاپن، نسخه‌ای فیزیکی از این موسیقی‌ها در غرب عرضه نخواهد شد، اما نینتندو تاییده کرده است که موسیقی‌های این بازی در تاریخ دوم خرداد ماه روی iTunes, Google Play Music, و همینطور Amazon منتشر خواهد شد که بدین صورت هر پلتفرم و هر سیستم عاملی را پشتیبانی خواهد کرد. البته جای تاسف است که اعلام کنم این قطعات در شبکه‌های استریم مانند Spotify عرضه نخواهد شد اما اگر بخواهیم صادق باشیم، تجربه داشتن آن به تجربه گوش دادن به آن از طریق سرویس‌های استریم لذت بخش‌تر است.

عنوان Xenoblade Chronicles 2 قطعات بسیار زیبا و دل نشینی نظیر The Tomorrow With You و یا Drifting Souls دارد که شنیدن آن به همه پیشنهاد می‌شود. حتی اگر شما از آن دسته افراد معدودی هستید که این بازی را دوست نداشتید، پیشنهاد می‌کنم که موسیقی متن آن را به هیچ وجه از دست ندهید. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشده‌اید باید اعلام کنم که Xenoblade Chronicles 2 در حال حاضر به صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ قرار دارد که از این طریق می‌توانید به تجربه آن بپردازید.

منبع متن: gamefa