زمان برگزاری کنفرانس شرکت Square Enix در E3 2018 مشخص شد

 شرکت‌ Square Enix یکی از شرکت‌های شناخته شده در صنعت‌ بازی‌های رایانه‌ای و ناشر عناوین محبوبی همچون Life is Strange ،Tomb Raider و Final Fantasy است. همچون بسیاری دیگر از شرکت‌های مهم بازی‌سازی، این شرکت نیز در بزرگ‌ترین همایش دنیای بازی یعنی E3 امسال حضور خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، شرکت Square Enix در روز دوشنبه 21 خرداد در 6 عصر (به وقت ساعت جهانی) کنفرانس خود در نمایشگاه E3 را برگزار خواهد کرد. قابل ذکر است که این کنفرانس از پیش ظبط شده است و به صورت زنده برگزار نخواهد شد. 

اطلاعات چندانی در رابطه با محتوای این کنفرانس منتشر نشده اما بر اساس توضیحاتی که در سایت Square Enix آمده، به نظر می‌رسد که باید منتظر نمایش‌هایی از عناوین از قبل معرفی شده‌ی این شرکت و شاید معرفی عناوینی جدید باشیم. هر چند هیچ‌گونه اطلاعاتی از عناوینی که در این کنفرانس به نمایش در خواهند آمد در دسترس نیست اما می‌توان امیدوار بود که بازی‌هایی همچون Kingdom Hearts 3، Shadow of The Tomb Raider و نسخه دوم Life is Strange در آن حضور داشته باشند. همچنین ممکن است سرانجام شاهد رونمایی از عنوان رازآلود این شرکت در رابطه با جهان مجموعه Avengers باشیم.

منبع متن: pardisgame