همان‌طور‌ که می‌دانید، شرکت نینتندو تعدادی از عناوین کنسول وی‌یو را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده است و با توجه به موفقیت‌های کنسول ترکیبی نینتندو، این بازی‌ها فروش بیشتری نسبت به نسخه‌ی اصلی خود داشته‌اند. حال نوبت به Donkey Kong Country: Tropical Freeze رسیده تا ثابت کند که دلیل فروش  پایین نسخه‌ اصلی، کنسول وی‌یو […]

فروش بالای Donkey Kong Country: Tropical Freeze در بریتانیا

همان‌طور‌ که می‌دانید، شرکت نینتندو تعدادی از عناوین کنسول وی‌یو را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده است و با توجه به موفقیت‌های کنسول ترکیبی نینتندو، این بازی‌ها فروش بیشتری نسبت به نسخه‌ی اصلی خود داشته‌اند. حال نوبت به Donkey Kong Country: Tropical Freeze رسیده تا ثابت کند که دلیل فروش  پایین نسخه‌ اصلی، کنسول وی‌یو بوده است.

 اگر جدول فروش این هفته‌ی بریتانیا را دیده باشید، می‌دانید که این عنوان در هفته اول انتشارش به فروش خوبی دست پیدا کرد؛ البته مشخص نیست که چند نسخه از این عنوان به فروش رسیده است.

وب‌سایت GameIndustry اعلام کرد که فروش نسخه‌ نینتندو سوییچ Donkey Kong Country: Tropical Freeze، در حال حاضر تقریباً ۱۷ درصد کل فروش نسخه‌ وی‌یو در بریتانیا را شامل می‌شود (نسخه فیزیکی) و همچنین فروش هفته‌ اول این بازی ۵۳/۷ درصد نسبت به فروش هفته‌ اول نسخه‌ی وی‌یو رشد داشته است (البته در نظر داشته باشید که نینتندو سوییچ کاربران بیشتری دارد).

با این‌که این عنوان پس از ۴ سال دوباره عرضه شده است اما آمار‌ فروش اولیه مثبت هستند. البته برای اطلاعات بیشتر در مورد فروش این بازی در کشور‌های ژاپن و آمریکا باید منتظر گزارش NPD و Media Create باشیم.

عنوان Donkey Kong Country: Tropical Freeze به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع متن: gamefa