اخیرا ونیز، شهری که به وسیله‌ی کانال‌های زیبا از هم جدا شده در قالب نقشه‌ای جدید به نام Rialto راه خود را به سوی Overwatch باز کرده است. همانند ونیز در دنیای واقعی، کانال‌های Rialto هم پر است از قایق‌های gondola که ربات‌هایی با لباس‌های راه‌راه زیبا آن‌ها را هدایت می‌کنند. هرچند، در Rialto یک […]

بازیکنان Overwatch می‌توانند با کشتن ربات‌های gondolier امتیاز ویژه به دست آورند

اخیرا ونیز، شهری که به وسیله‌ی کانال‌های زیبا از هم جدا شده در قالب نقشه‌ای جدید به نام Rialto راه خود را به سوی Overwatch باز کرده است.
همانند ونیز در دنیای واقعی، کانال‌های Rialto هم پر است از قایق‌های gondola که ربات‌هایی با لباس‌های راه‌راه زیبا آن‌ها را هدایت می‌کنند. هرچند، در Rialto یک جای کار ایراد دارد. به نظر می‌رسد به دلیل وجود نوعی باگ، کشتن یک ربات gondolier به منزله‌ی کشتن رقیبی از تیم مقابل است. بنابراین اگر با استفاده از مهارت خود بتوانید تعدادی از این ربات‌ها را با هم نابود کنید، می‌توانید افتخار بهترین بازی زمین (play of the game) را فقط با کشتن چند ربات به دست آورید. می‌توانید تصویر ربات gondolier را در قسمت زیر مشاهده کنید.

بهترین بازی زمین شدن با بعضی از شخصیت‌ها از جمله آنا (Ana) بسیار سخت است، اما این باگ میتواند راه مطمئنی برای تبدیل کردن او به POTG باشد. اما آیا واقعا ارزشش را دارد؟ مطمئنا در به‌روز‌رسانی بعدی این مشکل برطرف خواهد شد. این عنوان برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس‌وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa