پس از مدت‌ها انتظار، سازندگان بازی جذاب One Finger Death Punch 2 از انتشار نسخه‌ی دموی این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی خبر دادند. عناوین مبارزه‌ای و اکشن همیشه نزد بازی‌بازان محبوبیت بالایی داشته است و One Finger Death Punch را می‌توان یکی از آن‌ها دانست. اولین نسخه از این سری بازی سال ۲۰۱۴ در اختیار بازی‌بازان […]

دموی بازی One Finger Death Punch 2 منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، سازندگان بازی جذاب One Finger Death Punch 2 از انتشار نسخه‌ی دموی این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی خبر دادند.

عناوین مبارزه‌ای و اکشن همیشه نزد بازی‌بازان محبوبیت بالایی داشته است و One Finger Death Punch را می‌توان یکی از آن‌ها دانست. اولین نسخه از این سری بازی سال ۲۰۱۴ در اختیار بازی‌بازان قرار گرفت و طولی نکشید که طرفداران زیادی پیدا کرد. سال گذشته سازندگان این عنوان به معرفی دومین نسخه پرداختند که جزئیات بیشتر آن را می‌توانید از طریق این صفحه مشاهده کنید. گفتنی است که این نسخه با تفاوت‌های زیادی نسبت به گذشته در دسترس قرار می‌گیرد.

به گفته‌ی سازندگان، نسخه‌ی دموی این عنوان از امروز به صورت رایگان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده است تا بازی‌بازان با آن آشنایی بیشتری پیدا کنند. قابلیت‌های این نسخه نسبت به نسخه‌ی اصلی کمتر است و برای تجربه‌ی همه‌ی امکانات این عنوان باید تا تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) صبور باشید. شایان ذکر است که One Finger Death Punch 2 شامل ۱۳ حالت مختلف، سه حالت دشواری متفاوت و بیش از ۲۵۰ مرحله جذاب است. در صورت دریافت اخبار بیشتر در خصوص این بازی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa