بازی Borderlands: The Handsome Collection که حاوی عناوین Borderlands 2 و the Pre-Sequel بود، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و دو عدد از بهترین بازی‌های گیرباکس (Gearbox) را به کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ آورد. امروز خبر خوبی را برای صاحبان این بازی‌ها داریم. در تاریخ چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ (۳ آوریل ۲۰۱۹)، این […]

PAX East 2019 | بهبود بصری بازی‌های Borderlands 2 و The Pre-Sequel از طریق یک به‌روزرسانی رایگان

بازی Borderlands: The Handsome Collection که حاوی عناوین Borderlands 2 و the Pre-Sequel بود، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و دو عدد از بهترین بازی‌های گیرباکس (Gearbox) را به کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ آورد. امروز خبر خوبی را برای صاحبان این بازی‌ها داریم.

در تاریخ چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ (۳ آوریل ۲۰۱۹)، این نسخه‌ی کالکشن یک به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کند که کیفیت بافت‌های هر دو عنوان مذکور را افزایش خواهد داد. به گفته‌ی گیرباکس، ارزش واقعی این بهبود‌ها در رزلوشن ۴K مشخص می‌شود، اما کسانی که در شرایط دیگری بازی را تجربه می‌کنند نیز تغییرات اعمال شده را مشاهده خواهند کرد. لازم به ذکر است که صاحبان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Borderlands 2 و the Pre-Sequel نیز به صورت رایگان به این به‌روزرسان دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع متن: gamefa