با وجود گذشت بیش از ۴ سال از عرضه‌ی بازی Bloodborbe، این عنوان هنوز طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. با توجه به همین موضوع، یک شرکت قصد دارد کمپین کیک‌استارتر یک بازی رومیزی براساس همین عنوان با نام Bloodborne: The Board Game را اواخر ماه جاری میلادی آغاز کند. شرکت CMON Games اعلام […]

کمپین کیک‌استارتر Bloodborne: The Board Game این ماه آغاز می‌شود

با وجود گذشت بیش از ۴ سال از عرضه‌ی بازی Bloodborbe، این عنوان هنوز طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. با توجه به همین موضوع، یک شرکت قصد دارد کمپین کیک‌استارتر یک بازی رومیزی براساس همین عنوان با نام Bloodborne: The Board Game را اواخر ماه جاری میلادی آغاز کند.

شرکت CMON Games اعلام کرده است که کمپین کیک‌استارتر بازی رومیزی Bloodborne: The Board Game در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) آغاز خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این بازی رومیزی «یک بازی اکشن ماجراجویی براساس بخش کمپین» عنوان اصلی خواهد بود. در Bloodborne: The Board Game، چهار بازی‌باز در نقش ۴ شکارچی وارد منطقه‌ی Yharnam شده، رازهای موجود را کشف کرده و با دشمنان و خطرات روبه‌رو می‌شوند. در این بازی رومیزی شاهد حضور وسایل مختلفی مانند مجسمه‌های کوچکی براساس شخصیت‌ها و دشمنان موجود در بازی اصلی خواهیم بود.

بخش مبارزات بازی Bloodborne: The Board Game به سبک کارتی خواهد بود که «شانس نقش بسیار کمی» در آن خواهد داشت. در این بازی رومیزی، تمامی تصمیمات شما و نحوه‌ی برخورد شما با موقعیت‌های مختلف نتایج و عواقب مختلفی خواهد داشت.

اگرچه چند سال پیش یک نسخه‌ی رومیزی از بازی Bloodborne منتشر شده بود ولی به نظر می‌رسد این بازی جدید تجربه‌ای عمیق‌تر از این سری را به هواداران عرضه خواهد کرد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی رومیزی مشخص نشده است.

منبع متن: gamefa