سرویس‌های اشتراکی بخشی از آینده‌ی بازی‌های ویدئویی خواهند بود؛ این موضوعی است که به وضوح در E3 2019 مشخص شد. حال بعد از مایکروسافت و یوبی‌سافت، به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس نیز به دنبال این است تا سرویس اشتراکی خود را برای بازی‌های ویدئویی این شرکت راه اندازی کند. مایکروسافت سرویس اکس باکس گیم پس […]

اسکوئر انیکس در نظر دارد تا سرویس اشتراکی خود را راه اندازی کند

سرویس‌های اشتراکی بخشی از آینده‌ی بازی‌های ویدئویی خواهند بود؛ این موضوعی است که به وضوح در E3 2019 مشخص شد. حال بعد از مایکروسافت و یوبی‌سافت، به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس نیز به دنبال این است تا سرویس اشتراکی خود را برای بازی‌های ویدئویی این شرکت راه اندازی کند.

مایکروسافت سرویس اکس باکس گیم پس و سونی نیز سرویس PlayStation Now را در اختیار دارند. گوگل و یوبی‌سافت (یو‌پلی پلاس) نیز از سرویس‌های اشتراکی خود رونمایی کرده‌اند. الکترونیک آرتس نیز از این قضیه مستثنی نیست و سرویس EA Access را در اختیار دارد. این موضنع بدین معنی است که سرویس‌های اشتراکی بخشی از آینده‌ی بازی‌های ویدئویی را تشکیل خواهند داد. اگر این طور است، پس چرا اسکوئر انیکس سرویس اشتراکی خود را راه اندازی نکند.

یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، مدیر عامل شرکت اسکوئر انیکس، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamesIndustry در ر این رابطه گفت که « آن‌ها در حاضر مشغول بررسی گزینه‌ها هستند ولی در حال حاضر تصمیمی در این رابطه نگرفته‌اند و کماکان به همکاری خود با سرویس‌های اشتراکی مایکروسافت و گوگل ادامه خواهند داد» :

ما هر دو گزینه را مد نظر داریم. ما در حال حاضر با سرویس گیم پس مایکروسافت همکاری داریم اما در پایا روز به این موضوع نیز فکر می‌کنیم که شاید سرویس اشتراکی اختصاصی خود را داشته باشیم.

اسکوئر انیکس در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ناشران ژاپنی است و بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز سرویس اشتراکی خود را راه اندازی کنند. اما اینکه چه زمانی دست به این کار بزنند هنوز مشخص نیست. همان طور که اشاره کردیم این شرکت با شرکت گوگل نیز همکاری دارد و قرار است بازی Avengers برای پلتفرم گوگل استیدیا عرضه شود.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا راه اندازی سرویس‌های اشتراکی را برای آینده‌ی بازی‌های ویدئویی مفید می‌دانید؟ نظرات خود در این رابطه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa