مجموعه‌ای شامل ۱۳ موسیقی از بازی Red Dead Redemption 2 در کم‌تر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد. هیچ شکی نیست که بازی Red Dead Redemption 2 در حیطه‌ی صداگذاری و موسیقی، یکی از بهترین‌های تاریخ را رقم زده است. تا کنون شاهد انتشار رسمی موسیقی‌های این بازی نبودیم ولی امروز، استودیوی سازنده اعلام […]

موسیقی‌های بازی Red Dead Redemption 2 به صورت رسمی عرضه خواهند شد

مجموعه‌ای شامل ۱۳ موسیقی از بازی Red Dead Redemption 2 در کم‌تر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.

هیچ شکی نیست که بازی Red Dead Redemption 2 در حیطه‌ی صداگذاری و موسیقی، یکی از بهترین‌های تاریخ را رقم زده است. تا کنون شاهد انتشار رسمی موسیقی‌های این بازی نبودیم ولی امروز، استودیوی سازنده اعلام کرده است که در کم‌تر از یک ماه دیگر یا به صورت دقیق، در تاریخ ۲۱ تیر سال ۱۳۹۸ شمسی مصادف با ۱۲ جولای ۲۰۱۹ میلادی، شاهد انتشار مجموعه‌ای شامل ۱۳ قطعه‌ی موسیقی از این بازی خواهیم بود.

این مجموعه شامل ۱۳ قطعه خواهد بود که توسط اهنگساز بزرگ، یعنی دنیل لانویس (Daniel Lanois)، ساخته شده است. او دنیای بازی Red Dead Redemption 2 را «مکانی برای آزادسازی تخیلش» معرفی کرد که می‌تواند به راحتی از تمام قدرت ذهنش برای بروز استعدادش در حیطه‌ی موسیقی استفاده کند. این مورد را به راحتی می‌توانید در موسیقی‌هایی که آرتور را در سفرش همراهی می‌کنند، مشاهده کنید.

اگر به سبک موسیقی‌های وسترن علاقه دارید، بدون شک قطعه‌های استفاده شده در بازی Red Dead Redemption 2 می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. این مجموعه با نام The Music of Red Dead Redemption 2: Orginal Soundtrack به زودی و در کم‌تر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2 تنها برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد و فعلا خبری از عرضه‌ی آن برای رایانه‌های شخصی نیست. نقد و بررسی این بازی در بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 برای شما عزیزان مهیا شده است.

منبع متن: gamefa