شایعه: ریبوت Silent Hill در دست توسعه است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، اخیرا یکی از فاش‌کننده‌های بسیار معتبر Resident Evil گزارش داده است که کمپانی کونامی قصد دارد تا فرنچایز Silent Hill را از طریق انتشار یک سافت ریبوت به صنعت گیم بازگرداند.

این فاش‌کننده‌ی با آی‌دی AestheticGamer اطلاعات ادعا می‌کند که این ناشر ژاپنی حدود 2 سال قبل با چندین توسعه‌دهنده ارتباط برقرار کرده تا ایده‌های جدیدی برای این سری بازی ترسناک پیدا کند. یکی از این ایده‌ها برای ساخت یک سافت ریبوت برای فرنچایز بوده و دیگری نیز یک عنوان اپیزودیک به سبک بازی‌هایی چون Until Dawn و ساخته‌های استودیوی TellTalw می‌باشد.

AestheticGamer کاربری است که در گذشته اطلاعات درستی را قبل از اعلام رسمی منتشر کرده بود. به عنوان مثال، او از وجود نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 در ماه دسامبر 2018 خبر داده بود. AestheticGamer در این مورد گفته بود که Resident Evil 3 زودتر از زمانی که بازیکنان فکرش را می‌کنند منتشر شده و همچنین توسط تیم سطح اول کپکام ساخته نمی‌شود. با تمام این وجود، بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از نسخه‌ی جدید Silent Hill به این دست شایعت با بدبینی نگاه کنم. دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame