شرکت باندای نامکو تیزری کوتاه از پروژه جدید خود با کد رمز "PROJEKT1514" منتشر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، این تیزر تریلر کوتاه اطلاعات چندانی در مورد داستان و دیگر مسائل بازی در اختیارمان قرار نمی‌دهد. با این‌حال نشان‌دهنده عناصر کلیدی از کلیت بازی مانند شهری متروکه در حکم میدان جنگ، صداهای شلیک پیاپی گلوله و اتمسفر تاریک است. باندای نامکو در کنار انتشار این تیزر، سوالاتی از قبیل "این چه جور دنیایی است؟" و " آن‌ها برای چه چیزی می‌جنگند؟" نیز در صفحه رسمی بازی فوق از طرفداران پرسیده که احتمالا برای شنیدن جواب آ‌ن‌ها باید فعلا صبر کنیم. 

تنها چیزی که با قاطعیت در ارتباط با "PROJEKT1514" می‌دانیم این است که استدیو Dimps پشت ساخت این بازی قرار دارد که از فعالیت‌های پیشین آن‌ها می‌توان به توسعه‌های بازی‌های موفقی مانند Dragon Ball Xenoverse و بازی انحصاری Freedom Wars اشاره کرد.

همانطور که گفتیم هنوز هیچ اطلاعات مشخصی از قبیل پلتفرم‌های مقصد این بازی و یا تاریخ انتشار حدودی آن مشخص نشده است ولی با توجه به در پیش‌رو بودن دو نمایشگاه بزرگ Gamescom و Tokyo Game Show که به ترتیب در تاریخ 22 آگوست (31 مرداد) و 21 سپتامبر (30 شهریور) آغاز می‌شوند، به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری از این بازی بی‌نام خواهیم گرفت.

در ادامه می‌توانید تیزر تریلر PROJEKT1514 را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت HD / دانلود با کیفیت SD

باندای نامکو اخیرا بازی Get Even را روانه بازار کرد که توانست با استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدین و بازیکنان مواجه شود. شما می‌توانید نقد بازی را با رفتن به این لینک بخوانید. Ace Combat 7: Skulls Unknown هم یکی دیگر از پروژه‌های موردانتظار این شرکت است که در سال 2018 میلادی عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame