تریلر منتشر شده از سریال The Veil، تلاش مأمور مخفی MI6 ایموجن سالتر با بازی الیزابت ماس را برای نجات یک زن مرموز به تصویر می‌کشد. سریال The Veil (نقاب)، روایتگر داستان یک مأمور سازمان MI6 برای یافتن زنی مرموز در مرز کشور ترکیه است که برای حفظ جان خود در برابر یک سازمان نامشخص […]

تریلر سریال جدید خالق Peaky Blinders به نام The Veil

علی جلیلی
۱۹:۰۰ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
elizabeth moss in the veil tv series

تریلر منتشر شده از سریال The Veil، تلاش مأمور مخفی MI6 ایموجن سالتر با بازی الیزابت ماس را برای نجات یک زن مرموز به تصویر می‌کشد.

سریال The Veil (نقاب)، روایتگر داستان یک مأمور سازمان MI6 برای یافتن زنی مرموز در مرز کشور ترکیه است که برای حفظ جان خود در برابر یک سازمان نامشخص در نقطه‌ای مرزی پنهان شده است. سالتر وظیفه دارد که علاوه بر نجات جان وی، اطلاعاتی بسیار مهم و حیاتی را از وی استخراج کند که می‌تواند سرنوشت بشر را تغییر دهد.

به تازگی اولین تریلر این اثر منتشر شده است که بر سکانس‌های اکشن این سریال و رابطه‌ی متشنج بین سالتر و این زن متمرکز است. شما می‌توانید تریلر سریال The Veil را در بخش زیر تماشا کنید.

سریال The Veil، توسط خالق سریال تحسین‌شده‌ی Peaky Blinders، یعنی استیون نایت خلق شده است. از بازیگران این اثر می‌توان به الیزابت ماس و جاش چارلز اشاره کرد. سریال The Veil دارای شش قسمت خواهد بود.

سریال The Veil از ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در سرویس hulu در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

منبع: comingsoon

اخبار سینما ، تریلر فیلم ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
Elisabeth Moss, FX, Steven Knight, The Veil

منبع متن: gamefa