فیلم Dune: Part Two جدیدترین ساخته دنی ویلنوو اوایل این ماه راهی سینماها شد و توانست به موفقیت عظیمی در باکس آفیس دست پیدا کند. دنباله فیلم موفق تلماسه، توانسته در میان اکران‌های آی‌مکس رکورد جالبی بزند. این فیلم باید سینماهای آیمکس را ترک می‌کرد تا جا برای اکران فیلم Gostbusters: Frozen Empire باز شود […]

فیلم Dune: Part Two یکی از پرفروش ترین فیلم‌های آیمکس تاریخ سینما شد

مینو فرجی
۱۲:۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
فیلم Dune: Part Two یکی از پرفروش ترین فیلم‌های آیمکس تاریخ سینما شد - گیمفا

فیلم Dune: Part Two جدیدترین ساخته دنی ویلنوو اوایل این ماه راهی سینماها شد و توانست به موفقیت عظیمی در باکس آفیس دست پیدا کند.

دنباله فیلم موفق تلماسه، توانسته در میان اکران‌های آی‌مکس رکورد جالبی بزند. این فیلم باید سینماهای آیمکس را ترک می‌کرد تا جا برای اکران فیلم Gostbusters: Frozen Empire باز شود اما این مسئله نتوانست مانع فروش بالای این فیلم شود جایی که تلماسه ۲ یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آیمکس تاریخ سینما نام گرفت.


فیلم تلماسه: بخش دوم در طول ۴ هفته اکرانش در سینماهای آیمکس به فروش ۱۲ میلیون دلاری دست یافته و فروش جهانی‌اش به ۵۷۰ میلیون دلار رسیده و در باکس آفیس جهانی آیمکس ۱۲۴ میلیون دلار فروخته است.


این فیلم، هشتمین فیلم پرفروش آیمکس شده است. علاوه بر موفقیت در گیشه، تلماسه ۲ امتیاز ۹۳ درصد منتقدین را در راتن تومیتوز دریافت کرده و از مخاطبین امتیاز ۹۵ درصد گرفته است. با اینکه این دنباله به تازگی منتشر شده، مخاطبین منتظر اعلام ساخت سری سوم آن هستند.


دنی ویلنوو اخیرا درباره سری بعد فیلم، Dune: Messiah، صحبت کرده و گفته دوست ندارد برای ساخت این فیلم عجله کند. گرچه هانس زیمر تایید کرده در حال کار روی موزیک این سری است.

منبع: کامیک بوک

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Dune, Dune: Part Two, تیموتی شالامی

منبع متن: gamefa