Ark: Survival Evolved از سال 2015 قابل بازی بود اما تمام این مدت در مرحله Early Access قرار داشت. خوشبختانه از امروز نسخه نهایی این بازی برای پلتفرم‌های PS4، PC و XBOX ONE، همراه با انتشار یک‌سری محتویات جدید، در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، همان‌طور که گفتیم همراه با انتشار نسخه نهایی ARK، محتویات قابل‌توجه‌ای نیز در اختیار بازیکنان قرار داده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به موسیقی متن کامل بازی، یک خط داستانی جدید، محتویات مربوط به پایان رساندن بازی، حیواناتی تازه مانند سمور دریایی و فونیکس و بسته‌الحاقی Ragnarok اشاره کرد. Ragnarok یک افزونه رایگان است که در واقع توسط مادسازان ساخته شده و یک جزیره تازه را به نقشه بازی اضافه می‌کند.

جالب است بدانید که Ark برای رسیدن به مرحله نسخه نهایی مسیر درازی را پیش رفت، ابتدا اعلام شد که نسخه کامل بازی در تابستان سال 2016 میلادی منتشر می‌شود اما بعد از گذشتی اندکی، بنا به دلایل نامعلوم تا تاریخ 8 اگوست سال جاری تاخیر خورد. این اما پایان کار نبود و بازهم شاهد یک تاخیر دیگر بودیم تا اینکه سرانجام امروز و در تاریخ 31 اگوست (8 شهریور) می‌توانیم نسخه نهایی بازی را در دست بگیریم. شایان به ذکر است که همین اواخر، با تصمیم سازندگان، قیمت بازی با افزایش دو برابری مواجه شد که این اقدام، خشم بعضی از بازیسازان را به همراه داشت.

در ادامه شما را دعوت به دیدن تریلر روز عرضه بازی می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD / دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame