فروشگاه اینترنتی Humble Store به مناسبت نزدیک‌شدن به پایان تابستان (چه خبر غم‌انگیزی مگر نه؟) تخفیفات خود را آغاز کرده و حالا تصمیم گرفته است که یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های استدیو Telltale‌ یعنی فصل اول مجموعه The Walking Dead را به مدت محدود در اختیار بازیکنان قرار دهد.

به گزارش پردیس‌گیم، Telltale از سال 2012 تا به حال، سه فصل از سری The Walking Dead را روانه بازار کرده اس و فصل چهارم که می‌خواهد حسن ختامی بر داستان آخرالزمانی بازی باشد قرار است در سال 2018 عرضه شود. از بین فصول منتشر شده اما بهترین فصل همان فصل اول است که پیش از این توانست در حضور عناوین بزرگی مانند Dishonored، Mass Effect 3 و Journey، اکثر جوایز بهترین بازی سال را از آن خود کند و به این ترتیب موفق‌ترین بازی کارنامه تیم سازنده‌اش نیز لقب بگیرد.

فصل اول بازی در 5 اپیزود جریان دارد و داستان فرد سیاه‌پوستی به نام لی اورت را برایمان تعریف می‌کند. یک خلافکار محکوم‌شده که با فرا رسیدن آخرالزمان در تلاش است تا جان خود را از کمین زامبی‌ها محفوظ نگه دارد. او در این راه با انسان‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود که خب اکثر روابط نیز در نهایت به گرفتن چند تصمیم سیاه و سفید ختم می‌پذیرد. این تصمیمات تاثیر زیادی بر روی روند داستانگویی دارد به طوری که عواقبش را به وضوح در اپیزود‌های بعدی خواهید دید. شاید حتی بتوان گفت دست و پنجه نرم کردن با مردگان متحرک به مراتب آسان‌تر از مشکلاتی است که انسان‌ها برایتان ایجاد می‌کنند.

در حالت معمول بازی با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد اما شما در حال حاضر می‌توانید تا کمتر از 48 ساعت آینده با رفتن به این صفحه، بازی را به رایگان دریافت کرده و در قفسه بازی‌هایتان قرار دهید. 

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame