روز گذشته با انتشار آپدیتی، سرانجام سه شخصیت جدید به بازی Rainbow Six Siege اضافه شدند. در کنار این شخصیت‌ها که تحت عنوان Blood Orchid به بازی افزوده شده‌اند، یک نقشه جدید با نام Theme Park نیز در دسترس قرار گرفته است. همچنین حجم این آپدیت بر روی کنسول‌ها و PC بسیار بالا است زیرا سازندگان در قالبِ این آپدیت بخش بزرگی از فایل‌های منبع را بروزرسانی می‌کنند تا از این طریق هم گرافیک بازی به طور چشمگیری بهتر شود و هم بازی بصورت بهینه‌تری برای شما اجرا گردد.

به گزارش پردیس‌گیم، به نظر می‌رسد که طرفداران Rainbow Six Siege بسیار بیش از آنچه که تصور می‌کردند، شاهد شخصیت‌های جدید خواهند بود. اخیرا آقای "الکساندر رمی" مدیر برند بازی در مصاحبه با PC Gamer گفته است که هدف آن‌ها در اختیار قراردادن بیش از 100 شخصیت در بازی است. آقای رمی در این رابطه گفت:

"هدف ما این است که بیش از 100 شخصیت در بازی قرار داده شود. این هدفِ چند سال اخیر ما بوده است و هیچ دلیلی وجود ندارد که از دستیابی به آن غافل شویم. در حال حاضر برنامه‌ریزی ما به این صورت است که سالانه 8 شخصیت را به بازی اضافه کنیم و بدین ترتیب تا هشت سال آینده به مجموع 100 شخصیت (اُپرِیتِر) خواهیم رسید."

پیش از این سازندگان بازی اعلام کرده بودند که هدف آن‌ها دستیابی به 50 شخصیت است و دستیابی به 50 شخصیت، حداقل چیزی است که آن‌ها دنبالش هستند. در این رابطه سازندگان گفته‌ بودند:

"حقیقت این است که نباید تا آخر عمرِ بازی تمامی گیمرها صرفا یک شخصیت را انتخاب کنند. مثلا Thermite تنها شخصیت بازی بود که می‌توانست دیوارهای آهنین را از بین ببرد و وجود او در یک تیم لازم بود اما پس از اضافه شدن Hibana، دیگر او تنها نبود و یک شخصیت جدید هم توانایی تقریبا مشابهی داشت و این باعث می‌شد کسانی که پیش از این Thermite بر می‌داشتند، اکنون به سمت Hibana بروند و به بازی خود تنوع ببخشند. از نظر من برای ایجاد چنین تنوعی در بازی نیاز به حداقل 50 شخصیت خواهیم داشت."

لازم بذکر است که با اضافه شدن سه شخصیت Ela و Ying و Lesion تعداد شخصیت‌های بازی به 34 نفر رسیده است (با احتساب Recruit) و براساس برنامه‌ریزی سازندگان در گام اول هدف آن‌ها رسیدن به 50 شخصیت و در قدم‌های بعدی برای پشتیبانی طولانی‌مدت از Rainbow Six Siege هدف آن‌ها رسیدن به 100 شخصیت است.

اما دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما  Rainbow Six Siege پتانسیل دستیابی به 100 شخصیت را دارد یا شما ترجیح می‌دهید که بازی 50 شخصیت داشته باشد و به جای آن تمرکز بر روی ساخت و عرضه یک نسخه دیگر از بازی برود؟

منبع متن: pardisgame