اطلاعاتی از بتای Star Wars Battlefront 2 لیک شد - مپ‌ها، مد‌ها، حجم بتا و دیگر چیز‌ها

کمتر از یک‌ماه تا آغاز تست بتای Star Wars Battlefront 2 فاصله داریم. کاربرانی که این عنوان را پیش‌خرید کردند می‌توانند از تاریخ 12 مهر به انجام بازی بپردازند. کاربران عادی نیز از تاریخ 14 تا 17 مهر به بتا دسترسی دارند. 

اطلاعات زیادی در مورد این بتا نداریم اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، کاربری به نام Some_Info در Reddit که قبلا نیز اطلاعاتی را لیک کرده بود، جزئیاتی را در مورد بتای بازی به اشتراک گذاشت.

این کاربر قبلا نیز تمامی جزئیات کنفرانس EA Play مراسم E3 2017 را لیک کرده بود و بعدا نیز تصاویر و اطلاعاتی از بتای‌ بسته‌ی این بازی به اشتراک گذاشت. 

تاکنون لیک‌های این کاربر کاملا درست بوده است. او کسی بود که تمامی اطلاعات نبرد‌های فضایی را قبل از Gamescom 2017 به اشتراک گذاشت. 

طبق اطلاعات Some_Info، بتای بازی شامل سه مپ خواهد بود: Galactic Assault on Theed ( مپ 40 نفره )، Starfighter Assault on Fondor ( مپ 24 نفره ) به همراه مدی به نام Strike برروی مپ Takodana. یک نکته‌ی بسیار عجیب این است که بتای بازی از مد Skirimish آفلاین نیز پشتیبانی می‌کند که شامل گیم‌پلی تک‌نفره یا Split-Screen دونفره خواهد بود.

هیرو‌های موجود در بتا همان هیرو‌های EA Play خواهند بود. یک وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید به نام LAAT gunship در بازی وجود خواهد داشت. البته باید گفت این وسیله‌ی نقلیه به طور کامل توسط بازیکن کنترل نشده و مسیری مشخص را طی می‌کند.

حجم بتا بین 14 تا 16 گیگابایت خواهد بود و 5 تا 9 Emote برای بازیکنان در دسترس خواهد بود که می‌توانند آن‌ها را با بدست آوردن امتیاز باز کنند با این حال باید ذکر کرد که پیشرفت‌های شما در پایان بتا ثبت نخواهد شد. در نهایت گرافیک بازی نسبت به نسخه‌ی EA Play پیشرفت داشته است. 

Star Wars Battlefront 2 در تاریخ 26 آبان برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame