سازنده‌ی Shenmue اعتقاد دارد که Unreal Engine یک انجین مناسب برای توسعه‌ی Shenmue 3 است

"یو سوزوکی" (Yu Suzuki) توسعه‌دهنده‌ای است که نیاز به معرفی ندارد چون او یکی از بهترین سری بازی‌های تاریخ یعنی Shenmue را ساخته است. ایشان که اکنون مشغول ساخت Shenmue 3 بوسیله‌ی Unreal Engine 4 می‌باشد طی مصاحبه‌‎ای جدید در این مورد صحبت‌ کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، طی مصاحبه‌ای با Eurogamer، آقای یو سوزوکی اشاره کرد که Unreal Engine برای توسعه‌ی Shenmue 3 بسیار مناسب است:

" Unreal Engine برای توسعه‌ی بازی ما بسیار مناسب است زیرا می‌توانیم نسخه‌ی آزمایشی همه چیز را بسیار سریع بسازیم. برای من این یک ویژگی بسیار باارزش است. من باید بتوانم سریع نتایج کار را ببینم و ایده‌های جدید را امتحان کنم. من احساس می‌کنم ایده‌ی Unreal Engine و روش ساخت بازی من باهم تطابق دارند."

او همچنین اضافه کرد که میزان کردن همه چیز با استاندارد‌های Unreal Engine کمی چالش‌بر‌انگیز است. این بدین معنی است که او باید سناریوی بازی را طوری تنظیم کند که با توانایی‌های انجین بازی تطبیق داده شود:

" چالش تنظیم کردن همه چیز به حدی کمتر بیشتر است. من سعی دارم بهترین راه برای استفاده از این انجین را پیدا کنم. با این حال به طور کلی بنظرم این انجین بسیار خوب است."

از لحاظ تکنیکی، ایشان اشاره کرد که سرعت لودینگ در Shenmue 3 بسیار سریع‌تر خواهد بود:

"این‌بار، شما در یک محیط بزرگ شروع خواهید کرد که نیاز به یک لودینگ آغازین دارد اما در مقایسه‌ با قبل بسیار سریع‌تر خواهد بود."

Shenmue 3 سال آینده برای PC و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame