به گزارش Droid Life، کمپانی گیمینگ Razer حدود ۳۰ نفر از کارکنان خود که ۲ درصد از کل نیروهای این شرکت محسوب می‌شود، اخراج کرده است. نکته‌ی قابل توجه در مورد این ۳۰ نفر این است که فعالیت آن‌ها عمدتا در بخش موبایل این شرکت بوده. همچنین این منبع خبری گزارش داده که ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده.

شرکت Razer در ارتباط با این خبر، بیانیه‌ای منتشر کرده که البته اطلاعات چندانی از آن به دست نمی‌آید. طبق این بیانیه، شرکت Razer اخراج ۳۰ نفر از کارکنان خود و تعطیلی «تعدادی از پروژه‌های» این شرکت را تایید کرده ولی وضعیت بخش موبایل Razer و گوشی Razer Phone 3 چندان مشخص نیست.

ساعاتی قبل مشخص شد که Razer Phone 2 به‌زودی اندروید پای را دریافت می‌کند.

نخستین Razer Phone در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که توانست توجهات زیادی را جلب کند ولی ضعف در بخش دوربین، باعث شد که بسیاری از سایت‌های تکنولوژی این گوشی را برای خرید توصیه نکنند.Razer Phone 2 هم چند ماه پیش معرفی شد و در بین گوشی‌های گیمینگ، از مشخصه‌های قابل توجهی بهره می‌برد. به همین خاطر احتمال تعطیلی بخش موبایل این شرکت خبر خوشایندی به حساب نمی‌آید.

در ضمن ساعاتی قبل مشخص شد که Razer Phone‌ ۲ به‌زودی اندروید پای را دریافت می‌کند. همچنین این شرکت بیانیه‌ی دیگری را منتشر کرده که در آن آمده شرکت Razer همچنان به پشتیبانی نرم‌افزاری از Razer Phone 2 ادامه خواهد داد.علاوه بر این، در این بیانیه آمده که آن‌ها کماکان در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پروژه‌های مربوط به گوشی‌ها فعالیت خواهند کرد ولی مشخصا به ساخت یک گوشی جدید اشاره‌ای نشده است.

منبع: Android Authority

The post ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala