پیش‌تر در خبرها شاهد انتشار تصاویری از این تبلت جدید ردمی بودیم که به لطف آن‌ها توانستیم به برخی از اطلاعات ردمی پد ۵G دسترسی پیدا کنیم. طبق این رندرها، در قاب پشتی تبلت ردمی یک سیستم دوربین مستطیلی شکل تعبیه شده که طراحی آن اندکی شبیه به دیگر تبلت این شرکت یعنی ریلمی پد X است. لوگوی این شرکت هم در قسمت پایینی ماژول دوربین و در گوشه‌ی پنل پشتی دیده می‌شود.

  • تبلت شیائومی پد ۶ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

این محصول جدید ردمی همچنین چند ماه قبل، در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی CMIIT قرار گرفته است. اطلاعات منتشر شده از این وب‌سایت نشان می‌دهد که ردمی پد از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) و Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می‌کند. همچنین وب‌سایت صدور گواهینامه‌ ۳C نیز پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی این تبلت را تأیید کرده است.

جدیدترین شایعات حاکی از آن است که شیائومی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵G به عنوان قلب تپنده‌ی این تبلت هوشمند استفاده خواهد کرد. این تراشه در حال حاضر در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار به‌کار گرفته شده و از قدرت پردازشی و گرافیکی مطلوبی هم برخوردار است. پشتیبانی از فناوری ۵G را می‌توان یکی از مزیت‌های اصلی این تراشه تلقی کرد که باعث می‌شود کاربران با پرداخت مبلغی کم، به محصولی قدرتمند با پشتیبانی از سریع‌ترین شبکه‌ی اینترنت همراه دسترسی داشته باشند.

  • ردمی K50 اولترا با شارژ ۱۲۰ واتی و قیمت ۴۴۵ دلاری از راه رسید

ردمی پد ۵G

گفته می‌شود که دوربین اصلی تبلت ردمی پد ۵G دقتی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که بیشترین رزولوشن برای دوربین موجود در تبلت‌ها به شمار می‌آید. تبلت ردمی پد ۵G احتمالاً مجهز به یک نمایشگر ۸ مگاپیکسلی LCD IPS خواهد بود که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور این تبلت تعبیه شده و حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنند.

در کنار پردازنده‌ی این گوشی احتمالاً ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد و افراد برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این تبلت می‌توانند از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز بهره ببرند. همچنین شنیده می‌شود که شیائومی در حال توسعه‌ی مدل پروی این تبلت با یک پردازنده‌ی بسیار قدرتمند است، که البته صحت این خبر هنوز مشخص نیست. انتظار داریم ردمی به‌زودی از تبلت جدیدش رونمایی کند.

  • ردمی K50 اکستریم ادیشن مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود

منبع: Gizmochina

نوشته تولید انبوه تبلت ردمی پد ۵G آغاز شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala